Socialinės žiniasklaidos strategija
„Meta“ skelbimų valdymas
Turinio kūrimas
Grafinis dizainas
Animacija
Tikslai
- Didinant prekės ženklo žinomumą socialinėse medijose, pasiekti daugiau klientų.
- Tikslinės rinkodaros priemonėmis pritraukti daugiau klientų apsilankyti fizinėse kebabinėse.
- Padidinti pajamas įgyvendinant naują rinkodaros strategiją.
- Pritraukti naujų darbuotojų.
Sprendimai
- Parengta išsami socialinės žiniasklaidos komunikacijos strategija.
- Sukurta nuolatinė reklamos strategija naudojant „Facebook“ ir „Instagram“ skelbimus.
- Sukurti reklaminiai plakatai kiekvienai įmonės vietai, siekiant padidinti matomumą ir paskatinti pardavimus.
- Sukurti reklaminiai animaciniai vaizdo įrašai, rodomi įmonės ekranuose.
- Sukurta tikslinė „Facebook“ reklaminė kampanija, padedanti įdarbinti naujus darbuotojus.
- Du kartus atnaujintas dizainas, siekiant padaryti prekės ženklą patrauklesnį ir padidinti įsitraukimą.
Rezultatai
- Skelbimai „Facebook“ ir „Instagram“ buvo parodyti daugiau nei 3,2 mln. kartų.
- Per „Facebook“ ir „Instagram“ reklamas pasiekėme daugiau nei 430 267 paskyras.
- Kampanijos metu darbo pasiūlymų puslapiuose apsilankė apie 8 000 lankytojų.
- Visose fizinėse prekybos vietose dabar yra reklaminiai plakatai ir animaciniai reklaminiai vaizdo įrašai.







