Espersen Lietuva
Pasaulinei įmonių grupei priklausanti žuvies apdirbimo įmonė, gaminanti aukštos kokybės žuvies produktus, daugiausia dėmesio skirianti tvarumui ir atsakingam tiekimui.
Vizualinės tapatybės atnaujinimas
Socialinės žiniasklaidos strategija ir valdymas
Reklamos valdymas
Tikslai
- Didinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti naujus darbuotojus.
- Sumažinti vidutinį darbuotojų amžių pritraukiant jaunesnius talentus.
Sprendimai
- Įgyvendintos organinio turinio kampanijos ir sukurtos reklamos.
- Nuolatinė komunikacija socialinėje erdvėje.
- Sukurti į vietinę rinką orientuoti darbo pasiūlymai „Facebook“ tinkle, siekiant pritraukti jaunų talentų.
- Vaizdo įrašuose vaizduojama kaip apdorojama žuvies, demonstruojamas darbas gamybos įmonėje.
- Darbuotojai kalbinti apie darbą įmonėje, o vaizdo įrašai su jų interviu patalpinti internete.
Rezultatai
- Išsprendėme darbuotojų trūkumą, prie komandos prisijungė daugiau nei 150 darbuotojų.
- Per „Facebook“ platformą gauta daugiau nei 300 užpildytų darbo paraiškų.
- Įsitraukimas į „Facebook“ padidėjo 200 %.
- Socialinės žiniasklaidos platformose lankytojų padaugėjo 50 %.
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video