Socialinės žiniasklaidos strategija
„Meta“ skelbimų valdymas
Turinio kūrimas
Vaizdo įrašų gamyba
Grafinis dizainas
Svetainės administravimas
Tikslai
- Didinant prekės ženklo žinomumą socialinėse medijose, pasiekti daugiau klientų.
- Tikslinės rinkodaros priemonėmis pritraukti daugiau klientų apsilankyti fizinėse kebabinėse.
- Padidinti pajamas įgyvendinant naują rinkodaros strategiją.
- Nuolat atnaujinti svetainę ir skelbti joje aktualią informaciją apie naujausius pasiūlymus.
Sprendimai
- Parengta išsami socialinės žiniasklaidos komunikacijos strategija.
- Sukurta nuolatinė reklamos strategija naudojant „Facebook“ ir „Instagram“ skelbimus.
- Nuolat kuriamas vizualinis turinys, didinant kliento atpažįstamumą.
- Kuriami vaizdo įrašai, kuriuose produktus ir savo kūrybą reklamuoja patys menininkai.
- Reguliariai atnaujinama svetainė, joje skelbiamos naujausios akcijos.
Rezultatai
- Skelbimai „Facebook“ ir „Instagram“ buvo parodyti daugiau nei 1,3 mln. kartų.
- „Facebook“ ir „Instagram“ reklamomis pasiekėme daugiau nei 265 069 paskyras.
- Meta skelbimai sėkmingai generavo papildomas pajamas, o vidutinė ROAS buvo 3 kartus didesnė.