Vizualinės tapatybės atnaujinimas
Socialinės žiniasklaidos strategija ir valdymas
Reklamos valdymas
Tikslai
- Didinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti naujus darbuotojus.
- Sumažinti vidutinį darbuotojų amžių pritraukiant jaunesnius talentus.
Sprendimai
- Įgyvendintos organinio turinio kampanijos ir sukurtos reklamos.
- Nuolatinė komunikacija socialinėje erdvėje.
- Sukurti į vietinę rinką orientuoti darbo pasiūlymai „Facebook“ tinkle, siekiant pritraukti jaunų talentų.
- Vaizdo įrašuose vaizduojama kaip apdorojama žuvies, demonstruojamas darbas gamybos įmonėje.
- Darbuotojai kalbinti apie darbą įmonėje, o vaizdo įrašai su jų interviu patalpinti internete.
Rezultatai
- Išsprendėme darbuotojų trūkumą, prie komandos prisijungė daugiau nei 150 darbuotojų.
- Per „Facebook“ platformą gauta daugiau nei 300 užpildytų darbo paraiškų.
- Įsitraukimas į „Facebook“ padidėjo 200 %.
- Socialinės žiniasklaidos platformose lankytojų padaugėjo 50 %.