Vizualinės tapatybės atnaujinimas
Renginių rinkodaros valdymas
Socialinė žiniasklaida ir valdymas
„Meta“ ir „Google“ skelbimų administravimas
Tikslai
- Padidinti matomumą internete.
- Sukurkti nuoseklią prekės ženklo strategiją.
- Atnaujinti svetainę, kad ji atspindėtų šiuolaikinio muziejaus patirtį.
- Pritraukti daugiau lankytojų į Taujėnų dvarą ir jo renginius.
Sprendimai
- Nuolatinis matomumo didinimas.
- Atnaujintas prekės ženklas, sukurti papildomi stiliaus elementai, kurie bus naudojami ateityje.
- Įdiegta nauja, į renginius orientuota, interneto svetainė su raginimais atlikti veiksmus, susijusius su bilietų pardavimu ir viešbučių užsakymu.
- Sudarytas Lietuvos mokyklų el. pašto sąrašas, skirtas tikslinei renginių rinkodarai.
- Sukurta stilistika 7 dvaro renginiams ir vykdytos skaitmeninės rinkodaros kampanijos.
- Kuriamas animuotas ir filmuotas turinį aukštos kokybės skelbimams.
Rezultatai
- Pasiektas daugiau nei 300 % augimas „Facebook“ tinkle.
- Sparčiai augantis sekėjų skaičius „Instagram“.
- Kliento skelbimai „Meta“ ekranuose buvo rodomi daugiau nei 62 milijonus kartų.
- Nuosekliai įgyvendinant rinkodaros strategiją, Taujėnų dvaras tapo populiaria šeimos renginių vieta.
Atsiliepimai
Džiaugiamės galėdami pradėti dirbti su „Opoto” komanda. Atsakomybė, tikslumas, kruopštumas ir efektyvumas – stipriosios jų pusės.